Uit onderzoek van de Wageningen Universiteit blijkt dat het gebruik van omega-3 vetzuren niet voor iedereen werkt tegen hart- en vaatziekten. En dat terwijl dat boodschap van bijvoorbeeld de Gezondheidsraad is, dat we meer omega-3 vetzuren binnen moeten krijgen. Marianne Geleijnse coördineerde het onderzoek en legt het uit.